مطالب آموزشی هنرهای دستی ، فروش فایل های ایده ای - آموزشی

اوپال ، پکیج ایده های آموزشی رزین


اوپال ، پکیج ایده های آموزشی  رزین

اوایلی که به کار با رزین علاقه مند شده بودم ، تا مدت ها به دنبال انواع و اقسام کلیپ ها و عکس های آموزشی بودم و زمان زیادی را صرف تماشای فیلمهای آموزشی کردم تا برای خلق آثار زیبا ، ایده ها در ذهنم ثبت شوند.

در اینترنت و فضای مجازی ، هیچ پکیجی که به صورت یکجا چندین کلیپ آموزشی را در اختیارم قرار دهد ، وجود نداشت و مجبور بودم برای پیداکردن تصویرهای ذهنی ام، ساعت ها در اینترنت گشت و گذار کنم که زمان و هزینه ی زیادی طلبید. بنابراین تصمیم به جمع آوری این عکسها و کلیپ ها گرفتم تا دوستان هنرمندی که برای خلق هنر رزینی احتیاج به ایده های اموزشی دارند ، به راحتی به این مهم دست یابند.

پکیج اوپال ، پکیج ایده های آموزشی برای ساخت محصولات رزینی است که نمونه ی آن در فضای مجازی وجود ندارد.

این پکیج شامل یک فایل زیپ با محتوای شصت و پنج عکس و یک فایل زیپ با محتوای شصت و چهار کلیپ است.

کلیپ های موجود در این پکیج ، ایده هایی برای ساخت زیورآلات رزینی ، تابلوهای آبستره ، جاسوییچی ، اموزش رنگ های الکلی در رزین ، اموزش استفاده از قالب های سیلیکونی و ... است.

نکته مهم : رزین اسفاده شده در اکثر کلیپ های پکیج، رزین آنتی یو وی است که برای خشک کردن آن از دستگاه یو وی یا همان لاک خشک کن استفاده میکنند.بنابراین برای ساخت محصول موردعلاقه تان ، باید از همان رزین اپوکسی و هاردنر استفاده کنید و صبور باشید.

نکته : اگر برای ساخت محصولی از کلیپ آموزشی ، ابهام ، سوال یا اشکالی داشتید ، میتوانید با این ایمیل بامن در ارتباط باشید .

 

narjjes94@gmail.com


مبلغ واقعی 37,667 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 33,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 588

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما